Pàgines

dijous, 23 de maig del 2013

Barret Oliver+S del CC de Naii


Arribo una mica tard però la qüestió és que ja està fet. He tingunt uns quants problemes en primer lloc amb els patrons; el meu nen només té 7 mesets i fa el cap més petit que la talla més xica i per tant he hagut d'escanejar el patró i imprimir-lo al 90%. Després alhora de cosir-lo he seguit les instruccions del llibre i la veritat és que no m'ha agradat gaire el sistema (això em passa per no llegir primer tota l'explicació que s'ha currat la Naii, ho sento no tornarà a passar...jejeje)

Bé, la qüestió és que ja està acabat i aquest és el resultat:




Us deixo l'enllaç a l'entrada recopilatori del blog de Naii


8 comentaris:

  1. que chulo, no sé si has visto una entrada de Siempre hay una mano, ella hizo para su hijo una talla mas grande y para poder aprovecharlo mucho tiempo puso un elastico por detrás, era una idea muy buena para ti, hacer la talla pequeña con elastico. gracias por participar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Naii!! No lo he visto pero ahora me lo miro, me parece muy buena idea!!

      Elimina
  2. En el resultat no es noten gens els problemes que hagis pogut tenir. La tela de cercles és preciosa i el teu nen més. Un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, a mi també ,m'agrada molt aquesta tela potser m'animo i m'en faig un per a mi així anem els de conjunt, jejeje...
      Petons!

      Elimina
  3. Me encanta como combinan esos colores, unas telas muy bonitas y el gorro le sienta fenomenal!!

    ResponElimina
  4. El resultado es genial!. Me gusta mucho como te ha quedado, y la combinacion de telas: dos gorros muy diferentes y chulisimos!!! :D

    ResponElimina