Pàgines

dimarts, 14 de maig del 2013

Revista Ottobre

Estic molt contenta!!! M'han arribat dos revistes Ottobre!!!
La setmana passada vaig fer la subscripció a la revista per 4 revistes de moda infantil i 2 revistes de moda de dona i amb aquestes pots triar de regal una de les revistes que ja han sortit.
Ha tardat 1 setmana justa!!!
M'ha arribat la 03/2013 (és la d'estiu de 2013 i jo vaig demanar la 04/2010  (tardor 2010) tot i ser del 2010 els dissenys són molt actuals de fet jo diria que intemporals... m'encanta!!!

Ja l'he fullejat 20 vegades i tinc ganes de fer varis models. La veritat és que és una revista molt xula i pràcticament es pot aprofitar el 100% de la revista.
Si voleu donar un cop d'ull a les revistes i als models que surten a les revistes podeu anar a la pàgia de Ottobre també podeu consultar el blog d'Ottobre.







3 comentaris:

  1. oh!!!!! que guay!!! ahora, a aprovecharlas al máximo!!! :D Esperaremos los resultados!!! Un saludo!!!

    ResponElimina
  2. donde se puede conseguir la revista en España?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Liz!! Creo que en España solo se puede conseguir a través de internet... Tienes que ponerte en la pàgina:

      http://www.ottobredesign.com/

      Seleccionas idioma en ingles y seleccionas "subscribe" a partir de aquí solo tienes que seguir los pasos y decidir que subscripción o revista quieres.
      Espero que te sirva, si necesitas más ayuda cuenta conmigo!!!

      Besos

      Elimina