Pàgines

dimarts, 7 de maig del 2013

Top Abril Naii

Vaig tard, molt tard!!! però com diuen val més tard que mai, així que aquí us presento la meva versió del Sewalong del top abril organitzat per Naii.

És perfecte per portar amb leggins!!







Jo vaig triar el patró amb roba no elàstica i em va enamorar el coll en forma de gota. Per fer-lo vaig utilitzar una tela d'Ikea molt resultona i vaig posar la meva primera cremallera invisible!!!

Gràcies a la molt bona feina de Naii he aconseguit fer el meu primer top. Moltes gràcies Naii per les teves explicacions....


17 comentaris:

  1. Ohhh que chulo el top con esta tela! la tengo en la estantería para coser algo no la había destinado a ropa, y veo que queda muy chulo! Gracias por particpar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias a ti por el Sewalong! He aprendido muchooooo...

      Abrazos!

      Elimina
  2. Como me gusta con esta tela!! Que bonito!!

    ResponElimina
  3. Que chula esta tela! Tengo que ir a ikea!

    ResponElimina
  4. Pero qué bien te ha quedado!! Impecable!!! Te sienta fenomenal!!! :D. ¿tu primera cremallera invisible?? :O. Perfecta!!! Me encanta. Un saludo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias!!! La tuve que coser i descoser un par de veces para que quedara bien!

      Elimina
  5. Esa tela para ropa queda genial! Muy chulo!

    ResponElimina
  6. Es muy alegre esta tela. Te queda ideal!!

    ResponElimina
  7. Pues si que te ha quedado chula en esa tela, me encanta! muy bonito!

    ResponElimina
  8. Que chula, yo también compré esa tela pero por ahora no la había usado para ropa. Te queda genial!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es una tela finita y creo queda bien para todo!!!! Gracias!!!

      Elimina
  9. Què maco. Et queda beníssim.

    ResponElimina
  10. T'ha quedat molt xulo! I la cremallera t'ha quedat genial. Jo al final, com que vaig veure que em passava sense, vaig fer trampa i me la vaig estalviar... Tenia vista ja la tela i m'ha agradat veure com queda per a una peça de roba! Molt xula!

    ResponElimina