Pàgines

dijous, 16 de maig del 2013

Joc de llit per bressol

Avui us vull ensenyar el joc de llit pel bressol de l'Ixent. Abans de tenir al meu nen ( ja té 7 mesos) amb el meu marit vàrem estar buscant quin tipus de bressol per als primers mesos posàvem a la nostra habitació, i vàrem descobrir que hi havia una casa Cotinfant que fabricava bressols collit, és a dir, són bressols que es poden enganxar al nostre llit i d'aquesta manera el nadó està al costat de la mare però té el seu espai i el que és millor, a la nit no cal aixecar-te a donar-li el pit ja que només posant-te de costat el nadó es pot enganxar. Bé, cal dir, que en el meu cas van passar unes tres setmanes per a que l'Ixent s'agafés tot sol, però a partir de llavors jo gairebé ni em despertava per donar-li el pit. Fins i tot més d'una nit no sabia quantes vegades havia menjat, jejeje...
Doncs bé, he de dir que aquest bressol és força car però va molt però que molt bé i com no els recanvis de joc de llit també eren molt cars ( crec recordar que eren uns 70 euros), així que com que feia poc que tenia la meva màquina de cosir vaig decidir provar de fer-li un joc de llit, i aquí us deixo el resultat:


 Està fet amb tela de cotó i està compost per un llençol de sota que s'enganxa per dos cremalleres amb una funda nòrdica de manera que queda un sac enganxat al llençol de sota. També li vaig fer de conjunt el protector per la zona del cap. Per fer-lo més divertit vaig fer-li unes aplicacions en forma d'estrelles i lluna.


6 comentaris:

  1. Quina passada de joc de llençols! M'encanten el color i les aplicacions. Els llençols-sac van súper bé i molt més quan es van fent més grans i es mouen més. Jo tinc una nena de 19 mesos i en fa servir per al bressol gran, però mai m'hagués atrevit a cosir-los jo, tot i que sí que li vaig fer unes aplicacions per animar-los una mica. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Hola Lupe! Merci pel comentari, fa poquet que he engegat aquest blog i la veritat és que anima molt llegir els comentaris de la gent. M'alegra molt que t'hagi agradat!
    Petons!

    ResponElimina
  3. Te ha quedado precioso!!!!!!! Me gustan mucho las estrellas y la luna, y los colores que has elegido. PRECIOSO!! Me ha encantado!! Besos!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Loreto!!! te agradezco un montón el comentario!!

      Elimina
  4. Me encanta!! te ha quedado super chulo, que profesional.

    ResponElimina